2015-08-27

火腿芝士麥穂 (低温發酵)


今天約了好友午膳, 很久沒有做包包送禮了,
為了可以送新鮮麵包給好友,  今次用了低温發酵,
麵糰昨天搓好放雪柜一發, 今早取出麵糰回温, 做型,
二發, 烤烘, 方便快捷, 準時出門赴約去  :>


 




材料: 高筋粉 300g, 糖 30g, 鹽 3g, 奶粉 15g (沒有可以不用), 水 196g (夏天用冰水), 速發酵母 3.5g, 菜油 12g (8 條)

餡料: 火腿 8片, 芝士 8片, 分別切開一半備用



做法:

1)麵包機搓麵糰做法看這裏的第一及第二點 (夏天全程打開麵包機蓋搓麵糰)
http://dlstang.blogspot.hk/2015/01/blog-post_9.html
 
2) 麵糰搓好後取出, 因為焗盤每次最多焗4條, 要分兩次做, 所以將麵糰平均分為兩份,分別滾圓,
    放入已抺油的密實盒或保鮮袋內, 放入雪柜低温發酵 (最少發12小時).  (如用保鮮袋, 放入麵  糰後, 將袋內空氣排出, 然後紥實袋口.)

 

3) 第二天從雪柜取出一個麵糰, 放室温回温, 現在天氣熱, 大約30分鐘ok, 冬天時間要長些.
     回温後排氣, 分割4份, 滾圓, 蓋上保鮮紙 (我用低發麵糰的膠袋剪開當保鮮紙用),
     休息15分鐘.
    
***第二個麵糰大約在第一個麵糰開始二發時取出回温.


4) 取一個小麵糰, 用手按壓排氣, 用擀麵捧擀長, 翻面, 再擀成長形, 放上火腿及芝士,
 將兩邊收口及頭尾揑實.

 

 
 
 

5) 收口向下排放在烤盤上, 蓋上保鮮紙, 放入焗爐二發至倍半大, 大約40-50分鐘.


6)發酵至30-35分鐘, 將烤盤從焗爐取出, 預熱焗爐170度10分鐘.

7) 發酵完成, 表面篩上高粉, 用剪刀間隔剪開, 但不要剪斷, 一邊剪, 一邊向左, 向右間隔撥開.

 

8) 放入已預熱焗爐, 170度焗15分鐘.


9) 完成後立即移到網架放涼.







8 則留言:

  1. 你好呀~我都試做了這個.很好食.包很軟
    但請問我用上下火170度已焗左20分鐘,但包面都唔係好金黃
    同埋有咩方法令芝士唔會流晒出黎呢?? 謝謝
    Raini

    回覆刪除
  2. 你好 Raininam Leung, 因為每個焗爐爐温都會有偏差,
    最去你去買個焗爐温度計測量一下焗爐爐温是否準確,
    如果你的焗爐爐温偏低, 那你要校高些少爐温去焗.
    至於芝士, 因為是用片裝芝士, 一定會溶, 如果想芝士吾流出來,
    一係吾剪包, 但吾剪包就吾靚, 一係用高溶點芝士, 但個人覺得這個包流芝士先靚同好味啊!

    回覆刪除
  3. 咁真係要買個焗計先。。
    我就係唔金黃就再焗佢耐d。。。點知芝士好似火山爆發咁。。我都like爆芝嫁。。不過無你整嘅咁靚

    ps:個包好正~老公食左4條

    回覆刪除
  4. 你同你老公喜歡就好啦!!
    我個爐check過係高20度, 咁食譜要170度,

    回覆刪除
  5. 你們喜歡就好啦!!
    我個爐check過係高20度, 咁食譜要170度,
    我就會用150度焗, 這樣adjust返.

    回覆刪除
  6. 我買左個爐計喇,以後自己識adjust, 唔該你先

    屋企有包流淚粉,請問有冇好食譜介紹? thanks

    回覆刪除
  7. 我冇用過流淚粉, 聽講流淚粉吾多吸水, 你要自己試試.

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...